Analiza BIRODI-a

Analiza BIRODI-a

 Kada bi ove sekunde na televizijama bile glasovi biryčs, Radio televizija Srbije u drugi krug poslala bi Vučića i Radulovića,  na Radio televiziji Vojvodine to bi bili Vučić i Šešelj, na Pinku ne bi bilo drugog kruga, pošto Aleksandar Vučić zauzima 99,17 osto vremena, dok bi N1 u drugi krug “poslala” Vučića i Sašu Jankovića. Ovo pokazuju istraživanja  Novosadske novinarske škole o zastupljenosti predsedničkih kandidata u centralnim informativnim emisijama nacionalnih emitera.

 Aktuelni premijer i predsednički kandidat vladajuće koalcije Aleksandar  Vučić dominantna je medijska ličnost tekuće kampanje pošto je u centralnim vestima zastupljen 250 minuta više od svih ostalih predsedničkih kandidata, pokazuje istraživanje Biroa za društvena istraživanja.

  O “sveprisutnosti” Aleksandra Vučića govori i činjenica da je kao premijer bio zastupljen 25.000 sekundi, a kao predsednički kandidat 13.500.

 Najviše vremena Vučiću je posvećeno na Pinku, u čijim je centralnim informativnim emisijama dnevno zastupljen oko 15 minuta, rekao je istraživač Dražen APavlica.
Prema njegovim rečima, medijski diskurs u aktuelnoj kampanji iznudio je neku vrstu “političkih neprijatelja”.
-U tome je prednjačio Pink, naročito u odnosu na predsedničkog kandidata Vuka Jeremića,u manjoj meri na Sašu Jankovića, naveo je Pavlica.

 Analizom BIRODI-a obuhvaćene su centralne informativne emisije na televizijama RTS1, Prva, Pink, B92, Heppy i N1. Predsednički kandidat  vladajuće koalicije bio je najzastupljeniji iu medijskim sadržajima, koji nisu informativnog karaktera, ocenjeno je na predstavljanju istraživanja, ali su tema istraživanja bile centralne informativne emisije.